.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس سازمان صنعت مازندران خبر داد ؛
کسب رتبه برتر مازندران در شبکه نظارت مردمی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: مازندران در بحث شبکه بازرسی و نظارت مردمی رتبه نخست کشوری را کسب کرد.

مرتضی هاشم‌پور صبح امروز در همایش نقش اصناف در تحقق حماسه اقتصادی که با میزبانی بانک مهر اقتصاد مازندران برگزار شد، اظهار داشت: برابر جهت‌گیری‌هایی که رهبری تبیین فرمودند اولویت نخست نظام جمهوری اسلامی، اقتصاد است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در حماسه سیاسی سبب شد تا پایه‌های نظام مستحکم‌تر شود، افزود: انتظار می‌رود بانک مهر اقتصاد به برکت تفکر بسیجی با روش بانکداری اسلامی در تحقق حماسه اقتصادی ایفای نقش کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به نقش اصناف در پایه‌گذاری انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای انقلاب، دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و نیز در تمام عرصه‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی اصناف یار همیشگی رهبر و نظام بودند.

هاشم‌پور جایگاه اصناف در کشور را ممتاز دانست و گفت: اندک بازاریانی که دچار تخلف می‌شوند از نظر ما نامحرمان اصناف به حساب می‌آیند.

وی نقش اصناف را در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها به‌سزا عنوان کرد و یادآور شد: مازندران در بحث شبکه بازرسی و نظارت مردمی که طرح شبنم اصالت کالای قاچاق را معلوم می‌کند رتبه نخست کشوری را کسب کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: بیش از 9 میلیون بارکد موجودی خود را در مازندران اعلام کردند.

وی با تاکید بر اینکه بازاریان برای تحقق حماسه اقتصادی باید به میدان بیایند، تصریح کرد: حلقه اقتصادی جامعه اصناف هستند که زیرساخت‌ها را برای بلوغ اقتصادی جامعه فراهم می‌کنند.

هاشم‌پور اظهار داشت: در سال حماسه اقتصادی بستری فراهم شود تا تولید و توزیع کالاهای ایرانی در اولویت فعالیت‌های اصناف و بازاریان قرار گیرد.

وی افزود: اگر زمینه استقبال از تولید کالاهای داخلی فراهم شود گردش اقتصادی و اشتغال ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خطاب به بازاریان مدعو در این همایش متذکر کرد: در ایام ماه مبارک رمضان انصاف را برای خرید کالای عموم مردم رعایت کنند.

وی در پایان سخنانش اظهار داشت: اگر بین بانک مهر اقتصاد و اصناف استان کارگروهی برای تعامل دو طرفه ایجاد شود سپرده‌گذاری بازاریان در این بانک رونق می‌یابد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.